고객센터 업무시간 (한국시간 기준)

월요일 ~ 금요일
오전 11시 ~ 오후 5시
(점심시간 12:30 PM ~ 1:30 PM)

공지사항

문의를 하시기 전에 공지사항을 먼저 체크해주시기 바랍니다.

글 읽기
제목 [FAQ] Questions regarding orders 2020-04-17 17:18:13

 

1. Shipping

– the shipping fee varies for different countries and the weight of the product.

– The shipping cost will be calculated depending on the country, weight, and number of the product on the checkout page.

– Please make sure you put the accurate delivery address and name of the purchase.

– Shipping starts once the product is ready.
– Shipping may be delayed depending on the countries and the COVID-19 situation.

– 배송은 지역과 국가, 그리고 제품의 무게에 따라 배송비가 달라질 수 있습니다.
– 배송비는 구매페이지의 마지막 단계에서 확인하실 수 있습니다.
– 정확한 주소와 구매자명을 입력 하여 주십시오

2. Cancel order

– Please log in to Presented store, go to “my account” to cancel.

– If you do not have an account, please contact 1:1 Question

– 주문 취소는 로그인 후 “my account” 에서 확인 할 수 있습니다
– 프레젠티드 스토어의 계정은 필수 입니다.

3. Wrong information

– Please contact 1:1 Question with your purchase number

– 1:1 문의를 이용 하실때에는 구매번호와 함께 문의 하시기 바랍니다.

4. Confirmation Email

– Please check your spam mail.

– If you did not receive the confirmation mail please contact through 1:1 question with the purchase number

– 확인 메일을 못 받으셨을 때에는 스팸함을 확인 하시기 바랍니다.
– 확인 메일을 못 받으셨을 때에는 1:1 문의하기를 통해 질문 하실 수 있습니다.

 

 

글 읽기
이전 2020.03.16 정기점검 지연 안내 / Notice for the delayed maintenance 2020-03-16 12:52:42
다음 [FAQ] How to track my package 2020-05-13 17:49:49

 

 

주문에 대한 문의

주문에 대한 문의는 [내 계정] – [주문] 화면에서 입력하실 수 있습니다.
다른 곳에서 입력된 문의사항은 답변이 누락될 수 있습니다.
자세한 방법은 공지사항을 참고하시기 바랍니다.

 

내 계정 - 주문 바로가기

일반 문의하기

파트너쉽 문의 등 주문과 관계되지 않은 문의사항은
아래의 버튼을 통해서 접수해주시기 바랍니다.

 

일반 문의 하기